kapubanner for mobile
Megjelent: 1 éve

500 munkavállalónak tartottak képzést 4 millió euróért

A Vajda-Papírnak ítélte oda az „Az év legnagyobb volumenű képzési programja díjat” a Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) közösen a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel (HIPA).

Az elismerést az „Az Év Befektetője" gálán adták át, ahol egyébként minden esztendőben az elmúlt év legjelentősebb beruházásait végrehajtó vállalatok részesülnek elismerésben.

A Vajda-Papír 4 millió eurós képzési projektet indított több mint 500 munkavállalójának, köztük annak a 60 új foglalkoztatottnak, akik a dunaföldvári gyár tavalyi, 64,2 millió eurós fejlesztésének köszönhetően csatlakoztak a céghez. A program célja a papíralapanyag-ismeretek elmélyítése, illetve a feldolgozó és alappapír-gyártó gépek hatékonyságának növelése volt. Ezen túl a dolgozók többek között modern termelési technikákkal, számítógépes ismeretekkel is fejleszthetik tudásukat.

Vajda Attila, a cég alapítója és ügyvzetője az elismerés kapcsán elmondta, hogy a cégvezetés az alapítás óta kiemelt figyelmet fordít a munkatársak képzésére: a vállalat a szakmai kompetenciák fejlesztése mellett, a biztonságos munkavégzést és a működési folyamatok magas szintű végrehajtását segítő képzéseket nyújt. „A papírgyártás is óriási fejlődésen ment át az elmúlt években. A digitalizáció terjedése, az új technológiák alkalmazása kreatív, fejlődni tudó és akaró munkavállalókat igényel” – emelte ki a cégvezető. Hozzátette, hogy társadalmi felelősségvállalásuk fontos pillére a munkatársak képzése, és kiemelte, hogy bár a cég ma már több mint 650 embert foglalkoztat, továbbra is családi vállalkozásként definiálja magát, a munkatársaknak pedig igyekeznek minden ebből eredő előnyt biztosítani.

Emlékeztetett rá, hogy Dunaújvárosban több évtizedes szünet után indult újra a papírgyártás és feldolgozás nappali szakképzése Magyarországon az akkori Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM), a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) és a Vajda-Papír együttműködésében. A vállalat szakemberei jelentős mértékben hozzájárultak az új papíripari szakmák és szakmairányok képzési és kimeneti követelményeinek meghatározásához, amelyekre a tanulók szakmai képzése épül. „A tanagyag kidolgozását követően a folyamatos aktualizálásában is részt veszünk, és gyakorlati helyet, illetve később munkalehetőséget biztosítunk a képzésben részt vevőknek” – hangsúlyozta. 

A Continental „Az év K+F beruházója” lett 

A technológiai cégcsoport magyarországi leányvállalatának, a Continental Automotive Hungary Kft-nek tavaly megvalósult beruházásait, vidéki bővülését, valamint a K+F területen nyújtott, folyamatosan kimagasló teljesítményét díjazta a Nemzeti Befektetési Ügynökség. A 8 városban 12 helyszínen közel 8000 munkatársat foglalkoztató Continental két telephelyén is jelentős kutatás-fejlesztési tevékenységet folytat.

A 2018-ban alapított budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztési Központjában szakértői a fejlett vezetéstámogató funkciókhoz szükséges környezetérzékelési szoftveres megoldásokon dolgoznak. Az iroda portfólióját a 2022 szeptemberében létrejött Alkalmazásfejlesztési Központtal, illetve szintén tavaly év végén szegedi és debreceni tevékenységének elindításával bővítette. Az idén januártól külön jogi entitásként működő, Continental Autonomous Mobility Hungary Kft. immár több mint kétszáz munkatárssal, országos szoftverfejlesztési hálózattal dolgozik vezetéstámogató és automatizált járművezetéshez kapcsolódó technológiák fejlesztésén.

 

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Minden ötödik magyarországi német vállalat leépítést fontolgat idén

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) tagvállalatai javulásra számítanak üzleti helyzetük tekintetében, és nem számítanak a... Teljes cikk

Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált tavaly a SPAR

A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk

Jön a hatnapos munkahét, de csak a felsővezetőknek

A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk