Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
UWB kommunikációval és gyorskapukkal folytatódott a második nap
2024.05.08 12:18Akkuipari fejlesztésekről tárgyal a kormány és a Nio
2024.05.08 10:24Elektromos teherautókkal erősít a Porsche
2024.05.08 09:19Eldől, ki nyeri a 2024-es Techtogether Automotive Hungary-t
2024.05.08 08:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Jó éve volt az Opelnek Nyugat-Európában
A Stellantis alá tartozó, német központú Opel 2021-ben növelte részesedését a nyugat-európai piacon. Különösen nagy népszerűségnek örvendett a Corsa kisautója, ami a német és a brit újautó-eladási rangsorban is előkelő helyezést ért el.
Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) statisztikái alapján 2021-ben az Opel 4,4 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett Nyugat-Európában, ami 0,1 százalékkal felülmúlja az egy évvel korábbit.
Hazai piacán, Németországban az Opel 162 ezer járművet szállított ki, ami 1,2 százalékkal több, mint a koronavírus-járvánnyal terhelt 2020-ban. Ezzel a brand 6,2 százalékot hasított ki a teljes újautó-értékesítésekből.
Kapkodtak a Corsa után
Különösen jól szerepelt a Corsa kisautó hatodik generációja. Az előző 12 hónapban csak Németországban közel 50 ezer darabot adtak el belőle, amivel a leginkább keresett kisautóvá vált Európa legnagyobb autópiacán.
Az Egyesült Királyságban szintén sokan választották a Corsát. A modellből mintegy 41 ezer darabot értékesítettek az elmúlt évben, amivel elnyerte az ország legnagyobb számban eladott új autója címet.
„Mi rendelkezünk az egyik legfiatalabb modellpalettával a piacon, és kiválóan szerepelnek a Corsa és Mokka modelljeink, ideértve az akkumulátoros elektromos változataikat is” – kommentálta az eredményeket Uwe Hochgeschurtz, az Opel vezérigazgatója. „Ideális pozícióban vagyunk ahhoz, hogy offenzívába kezdjünk, és tovább növeljük piaci részesedésünket.”
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!