Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Netflix és az HBO Max után az Amazon Prime streamingóriás is azt tervezi, hogy elindítja szolgáltatásának reklámokkal támogatott szintjét, mivel tovább kívánja építeni hirdetési portfólióját, és több bevételt termelne a szórakoztatásból – írja a The Wall Street Journal.
Az ezzel kapcsolatos tárgyalások még a kezdeti szakaszban vannak, amelyek a vállalat különböző üzletágaiban lefolytatott költségcsökkentési felülvizsgálatok nyomán kezdődtek el, amelyek több tízezer ember elbocsátást eredményeztek.
A vállalat reklámpiaci részvétele a makrogazdasági kihívások ellenére is folyamatosan növekedett. A cég hirdetési bevétele 9,5 milliárd dollár volt az első negyedévben, ami 21 százalékos növekedést jelent éves szinten. Így talán nem is meglepő, hogy
A VÁLLALAT A HARMADIK LEGNAGYOBB SZEREPLŐ A DIGITÁLIS HIRDETÉSEKBŐL SZÁRMAZÓ BEVÉTELEK TEKINTETÉBEN AZ EGYESÜLT ÁLLAMOKBAN A GOOGLE ÉS A META UTÁN.
A tengerentúli gazdasági lap cikke szerint a hirdetők már alig várják, hogy az Amazon is olyan előfizetést dobjon piacra, amely jutányosabb árért cserébe reklámokat tartalmaz, követve a Netflix és az HBO példáját. A Prime Video a havi 15 dolláros Prime tagság részeként, illetve különálló előfizetésként is elérhető havi 8,99 dollárért – ami Magyarországon csak 899 forint. Ehhez a kínálathoz érkezhet egy olcsóbb, reklámokkal tűzdelt csomag.
Az Amazon már korábban is lépéseket tett annak érdekében, hogy több hirdetéssel támogatott tartalmat sugározzon a Prime Video-n, így például a sportközvetítéseket reklámok kísérik, és egyes műsorok is termékelhelyezést tartalmaznak.
A cég azt tervezi, hogy a hirdetési szünetek rövidek lesznek, egyelőre azonban nem tudni, hogy ez pontosan mennyi reklámot jelent a különböző tartalmak esetében, de az HBO Max 3-4 perces, óránkénti reklámidejéhez hasonló időkeretet jósolnak az Amazon Prime-nak is, amennyiben valóban bevezetik a szolgáltatást.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM