A csalók magáncélra 419 millió, illetve 51 millió forintot vettek fel cégeik bankszámláiról, és papíron 75 millió forintot kölcsönöztek az autókereskedőnek.
Ez a forradalmi újítás veheti el a magyar háziasszonyok munkáját: egy szavuk sem lehet ezután
Forradalmasítja az otthoni főzést a FAZÉKBA! rapid konyha, amely márciusban indított kampányhajrát a Brancs közösségi piacterén. Elsőként jelentek meg a piacon forradalmi ötletükkel, amivel újra definiálják az otthoni főzést: Teljesen konyhakészre gyártott, előre kiporciózott és előkészített hozzávalókkal játékká egyszerűsítik a főzést, amelynek csupán a befejező műveletei maradnak a házigazdákra.
Az izgalmas ötlet több szempontból kecsegtető: nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek, tulajdonképpen csak a számunkra előre összeaprított hozzávalókat kell kifőznünk. Amiben gyakorlatilag a világon egyedülálló a FAZÉKBA! szolgáltatás, hogy ilyen mértékben előkészített alapanyagokat sehol sem kínálnak a szolgáltatók. A képes főzési útmutatók segítségével, csak „be kell dobni a FAZÉKBA!” a megadott sorrendben a grammra kimért és előkészített összetevőket.
A program elsősorban azoknak szól, akik szeretnének minőségi alapanyagokból főzni, de nincs idejük vagy lehetőségük arra, hogy az ország különböző pontjairól összeszedjék a kistermelői, vegyszermentes gazdálkodóktól származó hozzávalókat. Az alapanyagokat fenntartható módon működő kisgazdaságokból érkeznek, ahol a csirkék a szabadban szaladgálnak, a malomban nem használnak adalékanyagokat, és a zöldséget vegyszermentesen termesztik.
A tulajdonos-ötletgazda Gyulayné Bori elfoglalt üzletasszonyként, 3 fiúgyermeket nevelve szembesült a kihívással, hogy egészséges és finom ételeket biztosítson a család számára, a súlyos időzavar ellenére is. Saját nehézségei, kihívásai alapján dolgozta ki a FAZÉKBA! programot; a XXI. század otthon főzési szolgáltatását.
Közösségi finanszírozással válnának országossá
A Brancs kampány célja, hogy a szolgáltatás országszerte elérhetővé váljon, mivel ezzel a lehetőséggel mindeddig csak a budapesti és Tordas környéki családok élhettek. A Brancs közösségi kampányában való bemutatkozással egy hőtartó, strapabíró csomagolás kifejlesztése és az ismertség növelése a cél, hogy az ország bármelyik szegletébe eljusson ez a kényelmi szolgáltatás.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bejött a papírforma a reformátusoknál
- "Egyelőre nehéz értelmezni" - mondja Török Gábor egy meglepő közvélemény-kutatásról
- Megérheti várni a tankolással péntekig
- Elutasította a Kúria Karsai Dániel egyik népszavazási kérdését
- Katonai kitüntetésivel is próbál védekezni a bíróság elé állított orosz politikus
- Csiki Varga Tamás: a hidegháborús elrettentést idézné a nukleáris fegyverek telepítése Lengyelországba